Thursday 3 January 2013

Kawan Oh Kawan!

Hi! Hi! Blogger's!

What a big surprise for me today so i wanna share it to all blog lover's :)

"So far kita hidup di dunia ni, dan selama itu jugalah kita mempelajari sebuah kehidupan yang penuh onak dan duri. seperti istilah yang selalu kita cakaplah kan "From nobody being somebody". But this not bout life i'm wanna share hihihi, tapi tentang "PERSAHABATAN". The point now, kita selalu tertanya-tanya pada diri sendiri, apa itu sahabat ? apa ertinya buat diri kita ? atau dekat seseorang ? atau lebih jauh lagi dekat kawan kita sendiri. so i tell you this" :)


------------------------------- >

"Good Friend Hard to find, Harder to leave and Impossible to forget"
Itu kalau yang kita nampak c kawan tu ikhlas nak berkawanlah kan but in my story lain pulak k? tak sama dengan quote yang aku post tu.


Ni pasal kawan yang selama ini disanjung tinggi dah mencecah langit, yang aku trust,care,love and dah macam sister's pun, boleh pulak mengkhianati kita ? jap aku mao gelak dulu HAHAHAHA ! aku sebenarnya dah bosan kalau cita bab kawan ni, tapi hari ni aku sangat2 free mau share dekat blog ni yang aku dah tak percaya dengan sorang best friend aku. Ermmm, aku memang tak sangka yang c polan (bukan nama sebenar) ni tikam belakang aku, bukan saja aku tapi dengan member yang lain pun dia wat macam ni! Kawan Makan Kawan lah apa lagi. Mesti korang heran sebab apa kami cakap dia tikam belakang lah, kawan makan kawan lah sampai kami benci sangat dengan perangai c polan ni, hanya satu sebab! c polan ni CEMBURU tak faham lagi IRI HATI kot dengan setiap apa yang aku or kawan kawan lain ada, ermm Kerjaya, Cinta, disenangi ornag ramai maybe that her point. Tapi takan lah sebab hal kecil macam ni c polan mau iri hati, tak logik kan! Apa yang kita orang ada WE SHARE TOGETHER. Tak dah kurang dan takan ada yang terlebih. aku bukan benci sangat pun dengan c polan ni tapi aku nak sangat dia ubah sikap baru dia tu, i just FORGIVE AND FORGET kalau selama ni dia pernah sakit kan hati aku dan kawan kawan lain pun macam tu juga. Hey wake up babe !! kita kawan dari kita sekolah lagi ok so I Love This Friendship's very much! Jangan sebab hasrat dengki tu merosak kan segala2 yang telah kita bina dan kongsi selama ini. 




No comments:

Post a Comment